Rbs111 öncelikle çok mutlu oldum onu belirtmek istedim hayırlı ugurlu olsun saglıkla kucagınaza da alırsınız inşallah 🤲🙏 ben bir kaç sey sormak istiyorum 😌 bende bu ay Ovulasyona başlicam ve sogan kürüne adet bitiminden 3.günü başlayıp ikiside kopkoyu olunca üst üste 3 gün ilişki olacak mi olacak? Hangi marka aldınız tavsiye eder misiniz bende ne alacam bilmiyorum 😌 sogan kürü de uygulayyım diyorum tek sorun bizde bende kist var ama inofolik pembe kutu alsam mı folik asit etkiler mi bilmiyorum. Resmen çaresizce ne yapacağımı şaşırdım, Rabbim yardımcımız olsun isteyen herkesin inşallah 😌