Canım anneler uygulamaya göre son 9 günüm kaldı. Yaa 250 günler 100 günler 99 günler daha dün gibi.. Vajinal doğum planlıyorum Rabbim nasip etsin. Doğum sancısı belirtisi öncesinde hissettiklerinizi buradan okuyarak az çok öğrendim. Çoğu doğum da gece başlar melatonin salgılandığı için demişti doktorum. Neyse sancıları evde sayan annelere sorum olacak hastaneye gidene kadar birşeyler yiyip içmek lazım değil mi? Misal duşa girmek istiyorum sancıları sayarken. Hazırlanmak istiyorum. Biraz birşeyler yerim, kahve içerim diyorum. ( ilk gebelik🤭 ) süre açısından böyle bir vaktim olur da halimiz olur mu bunları yapmaya size sormak istedim :))) açıklığı evde görebiliyor muyuz bir de ya?