Kızlar selam, 39+6 yım 2 Mayıs cumartesi doğumum var. Yani normalde yarın. Normal doğum olucak Allah’ın izniyle. %90 öyle dedi doktorumuz. İlk gebeliğim. 3.5gr şuan. Fakat bugün kontrol vardı açılma varmı diye baktık yok, sancılar da yalancı sancı dinlenince geçiyor düzenli olan bir şey yok. Nst de aynı öyle. Pazartesiye kadar beklicez yoksa suni dedi doktorum eğer o şekilde de açılmam olmazsa sezaryen denildi. Tabi ki normal istiyorum, açılma vs için neler yapmıştınız daha doğrusu yaptınız mı tavsiyeniz var mı. Hurma falan da aldım bugün