sibelcio gamzl merhaba normal doğumun nasıl geçmişti acaba ben 38 haftalığım şuan normal yada sezeryan arasında kararsızım bilgi verebilirmisin 🥹
sara29 Bende 2.doğumumu bekliyorum. Buraya göre 9 günüm kaldı. İlki sunci sancıyla oldu.. bunda inşallah kendi sancım gelir diye bekliyorum.