Merhaba kızlar. Hamileliğimin ilk başlarında sadece 6. , 7. haftalarda bulantı ve koku hassasiyeti yaşamıştım. Ama ciddi düzeyde değildi normal yemek düzenime devam edebiliyordum.Hatta sonradan kendiliğinden geçmişti.Bugün 12.haftaya giriyorum , son 3 gündür canım hiçbir şey yemek istemiyor çünkü sürekli öğürüyorum.Kusmuyorum ama belki zorlasam kusucam yani o durumdayım. Sizlere sorum şu : Bu haftalarda prizin ilaç kullansam vücut ona alışıp kullanmadığım zamanlarda mide bulantısı devam eder mi? Zaten 2.trimesterda tavaş yavaş azalacak diyor herkes o yüzden vücudu ilaca alıştırmalı mıyım bilemedim ama böyle de pek keyfim yok 😢😢