Hanımlar herkesee günaydın ,çok huzurlu bir gün geçirelim inşallah. 5+3 hamileyim. İlk çocuğum kız 3,5 yaşında.
İkinci cinsiyeti ne olacak çokkk merak ediyorum
3haftalıkken testle pozitif olduğunu öğrendim.mide bulantım aşermem vs hiç yok sonra ne olur bilemem . Uyumadan önce rüyamda cinsiyeti göreyim diye dua ettim bu gece 2 tane pasparlak altın çocuk bileziği gördüm uyanınca ilk cinsiyetle alakalı rüya olduğunu hissettim.ilgisi bilgisi ya da fikri olan yorumlar mı allah rızası için 😅😅🫶🏻🫶🏻