GozdeKB Kızlar daha önce hiç yaptırmadım 21+4 gibi Şehir hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum daha önce yaptıranlar bilgi verebilir mi aç mı gidiliyor tok mu kaç haftalıkken gitmek uygun konuyla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi 😊
annekiz6141 GozdeKB 22 haftalar ıyıdır 21 de ıyı . Tok gıtmek gerek .. Gırmeden önce yürüyüş yap kı hareketlensın az yatıyor falansa bızımkı sırt ustu yatıyordu yarım saat yürüdüm yan dönsün dıye 😂 döndü de hemen yıne sırt üstü durdu doktor hem cıhazla hem eliyle karnıma falan baskı uyguladı 🤣😂
GozdeKB Melike3506 vala bakıyorum 1 aydır fazladır bulamadım önemli değil doktor tanıdığım var o halledecek 20.haftalarda yaptırsamda olur mu
GozdeKB annekiz6141 22.haftam bayrama denk geliyor maalesef 20- 21+5 hafta arası yaptıracağım büyük ihtimalle benimkide uykucu ve keyifçi yemek yiyince çok hareketleniyor 😅
GozdeKB Bereninannesi ben il olarak belirtmek istemedim genel anlamda sormuştum şehir hastanesinde yaptıranları