azra01 tosbik95 11 mayısta dogumum var bende merak ediyorum insallah bir gün kalırım 2 güne uzamaz çünkü bir kizim var aklim onda kalacak
azra01 Ladyss hadi ya kızımda yanımda kalsa keşke izin verirlerse yanimda kalmasını isterim kimseye guvenemiyorum
budalaaurammisi Ladyss benimde 20 mayıs gibi olacak acaba imza atıp 1 gün kalıp çıkamıyor muyuz. İlk dogumum özelde oldu ertesi gün öglen çıktım. Bu sefer oğlum arkada kalacak benden baikasında da durmuyor bir de devlette alabilir miyim yanıma acaba
tosbik95 azra01 benimde bir oğlum var aklımız evde kalanlarda bir yanımız sezeryanim nasıl gececeginde
Acabaaaa @tosbik95 Ben de çok merak ediyorum 3 gün bile duydum geride çocuk bırakınca insan o kadar kalmak istemiyor