Kızlar selam. Ben de buraya vakitli pozitif doğum hikayemi yazmak çok istiyordum ancak benim sıpa biraz aceleci davrandığı için bu şekilde nasipmiş.
Beni takip edenler hatırlayacaktır 24. Haftadan beri karın sertleşmesi şikayetim vardı. Geçmeyen sancı ve kasılmalar vs devam ediyordu. İlaç vs kullandım 27. Haftada hastanede de yattım ancak bir türlü engellenemiyordu bu kasılmalar. En son 28+5 te sabaha karşı sancı da başlayınca doktorumla konuşup direkt şehir hastanesi acile gittim. Nst vs bakıldı sancım vardı yatışım verildi o sırada lekelenmem başladı. Doktorlar lekelenmenin alttan muayeneye bağlı olabileceğini söylediler. Endol ciğer geliştirici magnezyum vs hepsi uygulandı o gün sancım durdu rahatladım ertesi güne taburcu edeceklerdi ancak ciğer geliştirici yan etki yaptı şekerim hiç düşmedi. (Şeker yüklemesi yaptırmıştım bir sorun çıkmamıştı) Şekerim düzelene kadar 1-2 gün daha gözlem altında tutmak istedi doktorlar bu sebeple taburculuğum ertelendi. 29Nisan gecesi hala hastanede yatarken karnımda kasılmalar yine başladı ve sancım artmaya devam etti. Doktorlar her türlü tedaviyi uyguladı ancak sancılarım artık duracak gibi değildi. Serklajlı olduğum için kendi doktorum da diğer doktorlar da rahmimin yırtılmasından korktu ve 29u sabaha karşı saat 04.30 gibi serklaj dikişim alındı. (Ağrılı acılı bi işlem değil hissetmiyorsunuz bile) Dikiş alındıktan sonra 2 saatliğine sancılarım tamamen durdu ve artık rahatladım oh derken sabah 08.00 gibi suyum geldi ve şiddetli sancılarım başladı. Hemen yenidoğana haber verildi. Tam 1 saat sonra doktor açıklığın tam olduğunu söyledi ve odaya birden çok sayıda sağlık personeli yenidoğan ekibi vs girdi. Doğum ekibi de yenidoğan ekibi de çok profesyoneldi kendimi çok güvende hissettim. 09.09da doğdu bebeğim. Doktorlar bu kadar hızlı doğuracağımı düşünmüyorlardı çünkü suyum geldiğinde açıklığım hep 1cm di. Hemen bebeğe müdahale edildi. Bebeğim kendi nefes alabiliyordu küvöze koymadan önce yanağını yüzüme sürdüler öptürdüler. Sonra küvöze koyup yoğunbakıma götürdüler. Bebeğim 1560gr doğdu. Genel durumı iyi şükür. Ciğerleri yorulmasın diye entübe edilmişti doktoru dün entübeden çıkaracağını söyledi. Biraz büyümesini bekleyeceğiz sıpanın artık 🥰
Sizlerden de dua bekliyoruz teyzeler🩵