Polo ben çok küçükken annem ağdaya alıştırırdı kendi alırdı bende gizli gizli jiletle alırdım anneme de çıkmadı daha falan derdim ilkokul sonralarından bahsediyprum😅 her neyse bazen ters mi alırdım ne çok canımı acıtırdı bide çıkarken acayip derece kaşındırırdı oda yara olurdu. Yani o da acıtıyo 😅