Canım eğer yardmcın varsa eşin yada annen kaynanan sana yardmcı olurlarsa çokda güzel olur ikiz gbi büyürler benm de biri 2 yaşnda diğeri 3 aylık ilk zmanlar çok zordu ama düzen oturttuk şmdi bide abimiz de alıştı artk düzen oturtnca kolaylaştı işim birde benm eşim hiç yardmcı değil sabh çıkar akşam gelir tek kolaylığı yemekle uğraşma çocklara göre yap ben yer gelirim dio yiyp gelio bnde çocklara göre bşyler yapıorum tekkk sıkıntımz dışarı çıkamıyorz başkası olmadan onada bi çare bulursam çok güzel olucak 🤷🏻♀️