aynuryesil 28-30 haftalarda başladı ödemden kaynaklı olduğunu , hamile olduğum için herhangi bi ilaç krem vs veremeyeceğini söyledi ortopedi ama genelde 3. Trimester başlıyor . Karpal tünel sendromu yaşadığımız aslında. Gün boyu bazı parmaklarım uyuşuk geziyorum sabaha karşı ellerim kollarım heryeri uyuşuk ağrıyor 😞 çok zorluyor gerçekten Allah yardımcımız olsun. Magnezyum kullanıyorum sizde doktorunuza bi sorun verirse . Uyuşukluğa ek bacak ve kalça krampları ve mide yanmasıyla da boğuşuyorum sabah a kadar . Günlerdir uyku uyuyamıyorum 33. Hafta. Buralar çok zor 😢