gozdenzl Kızlar benim ikinci doğumum olucak ama ister istemez korkuyorum ilki normal doğumdu bunda ne olacağını bilmiyorum rabbim meyi uygun görürse ama ister istemez korkuyorum sizin nasıldı ikinci doğumunuz?
yorgunannis gozdenzl süresi daha kısaydı benim ama doğumun kolayı yok yaaa😀 muhtemelen kısa sürer ama acı aynı acı😑
liyamm55 gozdenzl Benim 4 saat sürdü 3’cüdede 10 dk 😂sancıyla doğum aynı oldu sancı başladı 10 dk icinde su geldi aynı saniye doğurdum Herkez şok olmuştu 😂
Kubraa06 gozdenzl ilki daha kolaydı tecrübesiz olmama rağmen ikinci doğum daha zordu ikiside aynı saatte doğdu
gkc990_ @gozdenzl Birinci de tecrübesizdim ıkınmada zorlandım ama kolay geçti ikincide tecrübeli olduğum için çok kolaydı birinciye göre üçüncü doğumda çok zorlandım diğer ikisinde yaşamadığımı yaşadım üçüde normal doğum
bahar1995 gozdenzl ilk de çok tecrübesiz oluyorsun ikinmayi bilmiyorsun o acıyla nasıl başa çıkacağını bilmiyorsun ikinci de daha tecrübeli oluyorsun benim ilk doğumum çok çok zor geçti ikincide çok kolaydı inşallah üçüncüde öyle olur 🩵 Allah hepimize sağlıkla bebislerimizi kucağımıza almayı nasip eder🤲