htc_cgds Aile büyüklerinin isimlerini koyma olayını ben sevmiyorum acıkcası gereksiz buluyorum. Bir de annenizin ismi cocugunuza göre cok eski begenmeyebilir büyük ihtimalle,neden koydunuz diyebilir okul cagına geldiginde. Yeni nesil cocuklar hele kızmış her seye dikkat ediyor, utanıyor, begenmiyor