Aysingeldiislerdegisti Nur40 çok heveslenme canım. Belirtiler psikolojik de olabilir adet belirtiside olabilir.
Edapkdmr Daha adetime 3 gün var bende de senin gibi belirtiler var bugun erken gebelik testi yaptım üzerinde %98 net sonuç yazıyor negatif çıktı bütün hayallerim umutlarım bitti bu ay da hamile degilim sende umutlanma nolur sonu benim gibi hüsrana ugrama 🥺
cennet_aka27 Nur40 adetim 4 gün gecti iki defa idrar testi yaptım cıkmadı adetim 10 gün gecince kan verdim pozitifti su an 8+5 günlüğüz