meltem_ergul kızım doğmadan dolabını besigini aldık. 3 yaşına kadar bizimle aynı odada yattı ben hamileydim 3 yaşına bi kaç ay kala montessori yatak alıp dolabının olduğu odaya geçirdik odaları ayırdık ve bez sürecini tamamladık. şu an 3 yaş 4 aylık kendi odasında kendi yatağında yatıyor (bizim dolabımız kendi dolabı ve yatagı bulunuyor özel odası su anlık yok) kardesinin besig bizimle birlikte. kardesi de gece beslenmesini kestiğinde ikisine ayrı bir oda yapmayı düşünüyorum ama şu dönemde gerek yok. eğer kardeşi olmasaydı bez süreci bittiği an ona oda hazırlardım gece beslenmesi bez süreci tamamlanana kadar ayrı oda hiç bir zaman mantıklı degil