gamze6p Bende de olmuştu çok korkmuştım. Fil ayağı gibi şişmişti. Parmaklarımı bile kıpırdatamıyordum o derece. Sürekli ayaklarımı uzattım, altına yastık koydum öyle uyudum. Ne kadar sürede geçti tam hatırlamıyorum ama 1-2 günlük bir şey değildi. 2 hafta falan sürdü diye düşünüyorum