Açıkçası ben normal doğumu bir kadının kendisine yapabileceği en büyük kötülük olarak görüyorum. Korkunç tahribatlar bırakıyor vajina genişlemesi, yırtılma, idrar tutamama, mesane sarkması, rahim sarkması, cinsel ilişkide hissizlik, ilişki esnasında vajinadan ses gelmesi vs bunlar korkunç olasılıklar bence birinin bile olma ihtimali bana korkunç geliyor. Doktorum bana vajina kendini toparlar evet ama eskisi gibi olması mümkün değil demişti. Ben sezaryen oldum o kadar memnun kaldim ki. 10 kere daha doğursam hepsi sezaryen olsun isterim hiç zor değildi bence