Selam hanımlar, ben 37 haftalık hamileyim ve son iki aydır özele gidiyorum. Özel hastane biraz uzak olduğu için arada yakinimdaki devlete de gidiyorum rutin kontrollere. Ama doğumu özelde yapacağım. Şimdi benim sorunum şu; ozeldeki doktorum bebeğin gelişiminin yavaş ve geride olduğunu söylüyor hatta bunu büyük bir sorun gibi gösteriyor. Devlette gittiğim doktor ise gelişiminin normal iyi olduğunu söylüyor. Kime inanacagimi şaşırdım. 10 gün önce kadar özelde bebeğin kilosu 2300 dedi doktorum. Bugün devletteki doktorda 2900 dedi. Yaklaşık on gün içinde 600 gram alması mümkün mü. Ultrason hatalı ölçmüş olabilir mi. Hangisinin ölçümü doğru sizce. Devlet hastanelerinin cihazları iyi mi