mirmirm hayır şuan öncelik normal doğum zorunlu hale geldi özellikle devlet hastanelerinde bebek ve annenin sağlığını etkileyebilecek bir durum olmadığı sürece normal doğumla başlıyo süreç..özel hastanelerde istek üzerine sezaryen doğum yapılabiliyor diye biliyorum