sbhkcn Merhabalar 6 haftalık olduk bugun bnde aşırı acıkma oluyo yemek yiyorum bir saat snra hiç yememiş gbi acıkıyorum sizdede oluyomu
melisasak35 sbhkcn 3 gebelik yaşadım 9 ay boyunca hep böyleydi yiyorum 1 saat sonra hiçbişey yememiş gibi açlıktan maf oluyordum halada öyleyim 22 haftaya gircem yarın saate düştü hatta dk başı acıkıyorum
lokismommy bende 13ten sonra olmaya başladı 13e kadae iştah yoktu mide bulantısı başlıyor zaten 8 9da
sbhkcn melisasak35 ben ilk gebeligimde başlarda yemek görmek istemiyodum kahvltı türü fln yiyodum iştahım 3aydan sonra açılmıştı ama böyle sürekli acıkıyodum
sbhkcn zdebn tartilmak istemiyorum 1kilo bile görünce moralim bozuluyor zayıflıyodum ne güzel istedgm kiloya varamadan hamile kaldım
buketdeniz19 sbhkcn 3 ay hiç bişey yiyemedim ben 3 ayın sonunda yemeye başladım şuan sürekli acıyorum ilk aylarda hep ekşi isterdi canım şuan hep tatlı istiyor 23+5 haftalık oldum
symnr123 sbhkcn gecen hfta cok belırtım vardı bu hfta epey azaldı sanki göğüsler söndu kasık ağrsı flnda azaldı boyle oluncada ınsan tedrgın oluyo acaba hersey yolundamı dıye
didaa sbhkcn bende 8+0ım sanki yemek yedikten 1 saat sonra midem kazınıyor aç hissediyorum aslında midem çok dolu biliyorum ama bir şeyler yeme isteğim oluyor şimdiden böyle başladıysak 9 aya kadar vay halimize😂❤️