ysmnsen Melikemercimek bugün 33 gün oldu doğum yapalı ben de sarı akıntı şeklinde geliyor siz de komple bitti mi
Herseydenbiktim ysmnsen 7 ay oldu doğum yapalı yeri geliyor hâlâ sızlama kalıyor canim düşün herkeste böyle mi bilemiyorum ama iyileşmesi biraz sürecek, geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün 🎉💖🌸🫂
Herseydenbiktim ysmnsen Ben yaklaşık 50 güne yakın uzak durdum ilk biraz agri oluyor ama sonradan alışıyorsun 🙏🏻
Havin49_ ysmnsen zaman su gibi ben bidaha doğurdum ikiz onlarda 3.5 aylık oldu zaman çok çabuk akıp gdiyor
tahamommy ysmnsen ilk zamanlar baskı oluyor canım yürüdükçe ayakta durdukça ama zamanla geçiyor benim şuan 7 ay oldu hiç bi sıkıntı yok mesela, 5. Ayımda geçmişti kesimde çok derindi benim vakumla doğdu bebeğim 🥲 bünyeden bünyeye değişiyor süresi
ysmnsen tahamommy 10 saat sonra sancıdan sonra benim de ıkınmaya mecalim kalmayınca vakumla çekeceğiz dediler sonra Ebeler karnıma bastırdı öyle doğdu bebeğim ya benim kaç tane dikişim var bilmiyorum ama benim de derin özellikle iç dikişlerim bir ay oldu yapalı ama benim hala ağrıyor
tahamommy ysmnsen iç dikişler aslında hızlı iyileşir canım enfeksiyon falan olmuş olabilir belki bence bi kontrole git