Kızlar wee babynin ateş ölçerini aldım yetişkin olmamıza rağmen 34 ölçüyor yani sorunlu bir ürün koltuk altı olan iyiki erken farkettim ve denedim sizin ateş ölçer önerileriniz var mı temassız olanlar daha mantıklı sanki bilemiyorum alışveriş konusunda da kesinlikle al dedikleriniz varsa lütfen yazar mısınız🙏