kslcvrye Merhaba, sağlıkla zamanında kavuşun 🙏🏻
Amacım asla telaşa düşürmek değil lütfen yanlış anlamayın ama benim de 19 haftada kasık ağrım olmuştu araştırınca hamilelikte normal yazıyordu ama 20. Haftada normal detaylı ultrasona girdiğimde açılmam başlamıştı, serviksim 4 mm kalmıştı ben hissetmiyordum ama doğumum başlama aşamasına gelmiş. Apar topar serklaj atıldı bana ama artık çok ilerlemişti 5 hafta sonra enfeksiyon sebebiyle yeniden açıldı. 25+2de kızım dünyaya geldi, çok uzun bir yoğun bakım sürecinden sonra Rabbime şükürler olsun sağlıkla kavuştuk ama çok zor zamanlardı.
o yüzden gecikmeyin polikliniği vs beklemeyin tedbiren erişebiliyorsanız yarın özel hastaneye gidin kontrolünüz yapılsın, enfeksiyon vs var mı hepsine bakılsın. İnşallah hepsi tertemiz çıksın🙏🏻
İnşallah siz benim yaşadıklarımı hiç yaşamayın sadece tedbirli olmak için söylüyorum. Zamanında kalıcı ve tam sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻