leyagece devlete normal kadın doğuma gidiyorsun o sana yeşil alan açıyor sonra ordan detayli için randevu almaya gidiyorsun müsait vakit ne zaman o zmaanlar veriyor . Özel çok pahalı . Ben 12+6 haftayim ama simiden aldım 9 temmuza verdi o zaman 22 haftalık oluyorum