Burda da paylaşmıştım paylaşanları da takip ettim. Gebelik şekerim çıkmıştı tokluk 1. Saat den dolayı diyet ve ölçüm takibi verilmişti ilk hafta aleti alamadım bi türlü aksiliklerden ama o haftadan itibaren diyete başlamıştım. 1 haftadır ölçüyorum ve bir kez bile yüksek görmedim dikkat ettim yediklerime tabi ama doğru düzgün yemek yiyemediğim için su da çok tüketemiyorum ve açım yani boşu boşuna mı aç kalıyorum anlamadım ki ölçümlerim de normal çok zorlanıyorum bu diyet konusunda 30.haftayım bebeğin gelişimi de haftasına uyumlu keşke yaptırmasaydım bu şeker yüklemesini şekerim o şeyi içince yüksek çıktı bidaha da çıkmadı anlamadım bu işi yani