elifmuslu bende şuan tam 4. Haftaya girmiş gözüküyorum dün hafif adet sancısı gibi sancım oldu gaz ve şişkinlik var göğüs ağrım yok bazen içten sızlama geliyor çok nadir onun dışında hiç bir belirtim yok bir de idrara sıkışık olduğum da kasıklarım çok dolu gibi oluyor ağrıyor bugün tekrar kan vereceğim keseyi görene kadar