hilaltkne çoook normal benim göbeğim 14. Haftada çıkmaya başladı 22. Haftada vardı ama bazen hamile olduğumu unutuyordum ciddi manada 😅 içerden bi tekme gelince farkediyodum ve ilk başlarda bebeğimle konuşmaya utanıyordum sonlara doğru alıştım şarkı söylüyordum bazen duygusal konuşmalar yapıp ağlıyodum 😅 olabiliyor böyle şeyler doğunca daha farklı hissediceksiniz hiç merak etmeyin, insan ilk başta bu benim karnımda mıydı nasıl ya falan oluyor, sanki 9 ay siz taşımamışsınız da hastanede biri getirmiş size vermiş gibi hissediyorsunuz değişik bişey