yaren124 benim kızım da iki ay sonra 2 yaşında olacak inşallah, 17 haftalığım ne kadar sakınsam da mecbur kalıp çok kez alıyorum kucağıma, hamdolsun sorun yok ama zorlanıyorum haliyle (cılız bir anneyim bir de ondan da olabilir 🤭😂)
Ama kızıma bir kız kardeş geliyo çok mutluyuz elhamdülillah, bizimki de park delisi kaydırak için felan sürekli kucağa almak gerektiği için yalnızken parka götürmüyorum, gezmeye felan çıkıyoruz arabasıyla sıkıntı olmuyor 🤗