hosgeldinbebekkk benim ikinci gebeliğim fakat ilki 8.haftada sonlandı maalesef ama onda hiçbir şeyim yoktu. Bu gebeliğimde 5+1 ya da +2′ydi, herkes 8.haftadan sonra geçer dedi ama geçmek bilmedi, doğuma kadar sürecek herhalde dedim çok korkunçtu. Sonsuz şükürler olsun daha rahatım şu an. Yediklerine dikkat et, tetiklememeyr çalış bence. Baharatlı, çok yağlı ve salçalı gıdaları tüketme. Domates beni mahvediyordu, doktorum asit oranı yüksek olduğu içindir demişti, domatesi hâlâ yiyemiyorum. Gıdaları takip et, tetikleyenlerden uzak durmaya çalış canım. Kolaylıkla geçsin gitsin inşaallah.