Annebloggeroldum Rahimde 20 mm polip var denildi bir sonraki adetimde aldıracağım. Aylardır deniyoruz sürekli bir şeyler çıkmasından çok yoruldum ve ameliyat psikolojisi beni korkutuyor
_pearl Annebloggeroldum bi akrabamda oldu 5 senedir olmuyordu çocuğu aldırdıktan 4-5 ay sonra hamile kaldı
karaelmas01 Korkma lütfen hiç stres yapma bende senin gibiydim insan tabi ki endişeleniyor ama ameliyat sonrası sadece adet sancısı gibi ufak ağrı oldu sonra ki günler ağrı kesici bile içmedim hiç. kanama oluyor biraz gün gün azalıyor zaten. Allah şifa versin