silaqq Sabah kalktığımda birşey yiyemiyorum 4-5 saat aşırı mide bulantım oluyor su bile içemiyorum çözümü olan varmı yada benim gibi olan varmı
loyabloomm Keşke sadece sabah olsa😭 sabah öğlen akşam gece 7/24. Gece uykumdan uyanıp kusup yatıyorum. Ne beter şeymiş bitmedi gitti 🤦🏻♀️
silaqq loyabloomm kaç haftalıksın ben bu gün tam 13 oldum ilaçlarımı kullanmasam aynı şekilde bende oluyorum kullandığım zaman kusmam olmuyor ama bulantım oluyor birşey yiyemiyorum saatlerce
loyabloomm silaqq 11+2 haftalık şuan benimde. Çok zor geçiyor 2. Hamileliğim bide ilk hamilelik bu kadar zor geçmemişti