Normalde çikolata hiç sevmeyen bir insanım hatta tegl zamanımda nefret ederim iğrenirdim çikolatadan şuan 10+3üm heeerr allahın günü elimde olsa çikolatalı tatlı yemek istiyorum ama haftada 2-3 kez yiyorum yinede 😂 aksine özellikle regl olunca 2-3 paket cips yerdim sürekli de tüketirdim ama gebelikten beri her cips açıldığında max 1-2 tame yedikten sonra midem almamaya başladı şuan cips hiç yiyemiyorum 🥲🥲