GULSE23 Şuan 10. Hafta içindeyim ve folik asit bir tane tek kapsülüm kaldi dr muayenesi için bulunduğum yerde randevu bulamadım ne yapmalıyım bilmiyorum yine almalı mıyım acaba ne zamana kadar kullanmmam lazım.yeni paket almalı mıyım.. sizler ne zamana kadar kullandnz
cuteregina GULSE23 doktor bana 9 ay boyunca kullan dedi bence doktor demeden bırakmayın alıp kullanın
June6 GULSE23 12. Haftaya kadar folik asit sonra multivitamine geçtik bence alın içildiği günü kurtarıyo çünkü fazlası atıldığı için eksiklik olmasın
dilarakadir0853 GULSE23 ilk 3 ay folik asit kullanmalisin bittiyse tekrar alip kullan canim.bende 3 ay foik asite devam ettim sonra multivitamine gecirdi doktorum suan onu kullaniyprum.kafamiza gore birakilcak birsey degil
gzdeozn 10+3 haftalığım hâlâ kullanıyorum doktorum da 12. Haftalar civarı bırakırız büyük ihtimalle demişti🌸
adelajda gzdeozn tam aynı haftalıgız canım bazen mide bulantım oluyor onun dışında belirtim yok en son 8+5 te gittim doktora tekrar 11 mayısta gideceğim 3 hafta sonra çağırdı senin sürecin nasıl geçiyor aynı haftalarda olduğum birinin fikirlerini merak ediyorum çevremde hamile arkadaşımda yok tüp bebek gebeliği benim 🌸🌸🙏
lazcino Of bende aynı durumdayım ya. 10+3 üm ve 6 günlük folik asitm kaldı. Tekrar almam gerekmiyor bence. Yapay zekaya sordum,bulgur,portakal vs yiyerek iki haftayı kurtarabilirsin diyo
Glsn00 lazcino Yapay zekaya çok güvenmeyin sadece taramada önüne çıkan ilk bilgiyi sizle paylaşıyor.Ben vitamin konusunda soru sordum sonra verdiği cevabı araştırdım yanlış bilgi vermiş yanlış diye yazdım özür diliyor bence fazla güvenmeyin ilk üç ay folik asit çok önemli
gzdeozn adelajda benim gebeliğin başından beri hiç belirtin olmadı aksine çok yiyorum her şeyden yiyorum enerji tavan bende en son 8+2 de gitmiştim salı günü tekrar gideceğim kontrole 💐 12. Haftada fetal dna yaptıracağım onun öncesi bi kontrol olacak bu inşallah sağlıklıdır kuzum benim 🥹 inşallah sizinkide sağlıklıdır çok belirtiniz var mı hala
adelajda gzdeozn valla yok canım arada midem bulanıyor onun dışında bazen kramp giriyor karnıma bacaklarıma ama beniö miyomlarım da var maalesef en son 8+6 da gittim doktor 3 hafta sonra gel dedi ama sanki zaman geçmiyor gibi varya inşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip olur 🌸🌸
lazcino Glsn00 yapay zekaya güvenmiyorum tabi ki. Sadece folik asiti besinlerle de alabiliriz noktasında haklı.