sonumudum çok teşekkür ederim, belirtim hiç yoktu benim, betam 2 kat artıyordu, her şey sağlıklı gebelikle uyumluydu, bu yüzden doktorum 6.hafta gel kese + yolksac beraber bakalım dedi ve 6.haftaya kadar doktora gidip muayene olmadım. Sadece 4 kez beta vermiştim öncesinde. Muayeneye gittiğimde rahim boştu ve sağ tüpe yerleşmiş kese vardı, hastaneye yatışım yapıldı sonra ilk iğne yapıldı fakat şehir hastanesinde cihaz son teknoloji olmadığı için bebeğin kalp atışının oluştuğunu görmemişler, doktorumun özel kliniği vardı, ona da muayene olmak istediği için hastaneden ayrılıp ona gittim ve kalp atışı başlamış olduğunu gördük hatta duyduk, aynı gün acil ameliyata alındım.
Kanda negatif ise dış gebelik değildir, endişelenme. Dış gebelikte genelde ilk belirti betanın az artması ve kasıklarda (kese neredeyse o kasıkta) kramp/ bıçak kesiği gibi ağrıların olması. Ben ağrısız sızısız geçirdim süreci, çok nadir böyle olurmuş onu da tecrübe ederek öğrenmiş oldum.