merveetuncerr Merrriiii 12.haftada öğrendik ense kalınlığını. Evet oldu, doğumdan 5 saat sonra kaybettik bebeğimizi. Bazı doktorlar aldırın demişti ama eşim ve ben bunu hiç düşünmedik. İyi ki de aldırmadık..
emineeg Benimde bebegim ense kalınlığı 1.20m cıktı ama burun kemegi kaynaklı down riski cıktı fetal dna verdim bende