bsrelif aslında çok erken değil mi bu haftalarda. Benim 27+0da başı yukardaydı sadece ultrasonda söyledi doktor başka hiçbir şey demedi not almadı vs 31+1de gidince ben sordum aa başı aşağıda mı dönmüş mü dedim evet doğru yolu bulmuş demişti. Korkulcak bir şey yok bence doğum şekli olarak ne planlıyorsunuz bilmiyorum ama🌸