Merhaba benim 15 yıldan fazladır böbreğimde taşlar var ara ara oynuyor bir iki hafta her gün acile taşıyor beni en son geçen sene nisanda ameliyat olmuştum böbrek taşından, şu an 20 haftalık hamileyim ve yine taş kanalı tıkadı inanılmaz bir sancım var ağrı kesici sadece parol o da asla kesmiyor şimdi doktorum idrar kanalına stent takılması gerekiyor dedi bunu yaşayan var mı aranızda nasıl oluyor? Gebelikteyken çok sıkıntı ağrısı oluyor mu? Yada stenti nasıl takıyorlar cumartesi günü gidicem ürologuma ama şimdiden stres sardı beni.