Hanımlar ben daha 4+2 yim, benim bildiğim tüm olayların 6. Hafta itibariyle başlaması gerekiyor ben daha döllenmeye göre 2, son adete göre 4 haftalığım ve aşırı meme hassasiyeti, akşamları artan kasık şişkinliği ve ağrısı, bel ağrısı çekiyorum, sabahları yine iyiyim şükür, ama akşam evde sadece uzanıp dinleniyorum, benim durumumdakiler gezip tozuyor valla temizlik falan bu neden böyle erkenden hissettirdi bana sizce