Arkadaşlar dün şeker yüklemesi yaptırdım devlet hastanesinde değerlerim normal çıktı bugünde özel kliniğe gittiğimde bebeğin amniyon sıvısının fazla olduğu ve normalde 28 haftalıkken gelişimin iki hafta önde olduğunu 30 haftalığa uyumlu olduğunu söyledi böyle bir durum yaşayan var mı çok tedirgin oldum :(