Bugünkü kontrolümde demirim çok düşük olduğu için serum takviyesi yaptı doktorum onun haricinde bebek baya aşağıya inmiş doğum pozisyonunu almış dedi sancılar hissediyor musun dedi bende arada kasılma sertleşme şeklinde oluyo dedim. Vajinal muayne yaptı ve rahim ağzı uzunluğum 25 mmye inmiş. Hemen yatış yaptı önce ağızdan iki tane progestan ve serum taktırdı. Nst bağlattı sancı çıkmadı serumdan sonra. Fitil verdi progestan sabah akşam kullanacaksın dedi. Eve gönderdi bol bol dinlen kendini yorma dedi. Bu arada arkadaşlar bu 2. Gebeliğim 4 yaşına girecek bir oğlum var aşırı hareketli bi çocuk. Ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz başına gelenler erken doğum riskinden kurtulabildiniz mi gerçekten moralim çok bozuldu..