Merhaba canım, ben 35. Hafta itibariyle hergün bi bardak demleyip içtim. Yanında doktorum adaçayı da önerdi ikisini birlikte 40. Haftaya kadar hergün 1 er bardak olarak tükettim. Beraberinde yürüyüş ve pilates yaptım hergün tabi. Rahimde yumuşama oldu doğumumda açılmam çok hızlı ilerledi ben faydasını gördüm. 40+4 ye sezaryen sonrası normal doğum yaptım.