feyzasena 25 haftalık hamileyim iki üç gündür bebek hareketlerinde azalma oldu kendimi çok yordum bir kaç surekli temizlik yapmak zorunda kaldım bugün doktora gittim doktor sadece yönü ters dönmüş harketleri o yüzden azalmış olabilir bebegimin hareketlerine baktı ağzını kollarını oynatıyordu doktor normal olduğunu söyledi ama yinede içim hiç rahat değil bir hafta sonra tekrar gel dedi acaba normal mi böyle hissetmem neden bebeğin yönü ters döner ki
alprn2 feyzasena ayni sorunu ben de yaşıyorum canım sabah uyanır uyanmaz yazdım ben de benim iki üç gün önce karnımı delecek kadar sert tekme atiyordu iki gündür sanırım kasiklarima indi ondan çok minik kipirtilar hissediyorum haftamız da aynı 25. Haftaya bugün girdim ben de ama suçlu hissetme bi sorun yoktur inşallah pozisyon değişikliği kaynaklı olduğunu düşünüyorum benimki de bi kaç muayenedir ters duruyor 37 ye kadar donuyorlarmis ki ben bazen döndüğünü bile hissedebiliyorum yaramazlar🙃
25255 feyzasena 36+1 im çok yorulunca gerçekten onada yansıyor galiba hareket hissetmiyorum ama dinlenip kendime gelince hissediyorum ilk zamanlar çok fazla endişe ediyordum bu konuda ama artık takmıyorum kafama açıkçası zaten 28 yada 30 dan hareket takibi öneriliyor her bebek aynı da değil günü gününe uymuyor bi bakıyorum gündüz çok hareketli gece durdun bide bakıyorum gece hareketli gündüz durgun ters dönmesi de ben bas asagiya donsun diye şunu uyguladım yararı oldu mu bilmiyorum ama yaptım hep makat gelişti benimkisi otururken geriye doğru oturmuyorum hafif öne doğru soluma yatıyorum bide şey gibi düşün eskiden annelerimiz tarlada bahçede bacakları açıp mecbur karinlarinin üstüne calisirlarmjs ve hep normal doğum çünkü bebek dönüyor şimdi biz çok geriye doğru yayıyoruz rahatiz 😂😂😂😂
feyzasena alprn2 ben hissediyorum tekmelerini azda olsa ama normalde çok sert tekmeler atardı belli saatlerde üç dört gündür çok az atar oldu test dönmüş diyice doktor şaşırdım ama kafası aşağıda değil kafası sag tarafimda ama ters baş aşağı değil acaba normal hale gelir mi böyle olmak riskli mi bilmiyorum hiç
ysnnur Aynı şeyleri bende yaşıyorum birkaç gün öncesine kadar çok net hissediyordum şimdi hissediyor muyum ondan bile emin değilim 23. Haftadayım🥹
alprn2 @feyzasena normal normal böyle olması bazi bebisler son ana kadar bile ters durabiliyormus vajinal doğum için baş aşağı durması önemli 37. Haftaya kadar bence panik yapmamak lazım. Aslında hiç panik yapmamak lazım o nasıl isterse öyle doğuyor çünkü 🙃
regaipmucizem Bende 14 16 haftalarda hissetmeye başladım ama 18 den sonra artık şiddetlenmişti 5 6 kere arka arkaya hızlı hızlı vurduğu zamanlar oluyordu döndüğünü bile hissediyordum 20. haftanın 2. Günü hareketler azaldı o gün en son akşam şiddetli hissettirdi bir daha yok 20+6 oldu bugün
alprn2 @regaipmucizem merak etmeyin iyidir inşallah pozisyon değişikliği olabilir doktor her şeyi normal diyorsa Rabbimin izniyle sonrasında da yolundadir
bisenorita regaipmucizem bende 17de başladım hissetmeye şu an 20.haftadayım geceden beri hareket yok tedirgin oldum
regaipmucizem bisenorita hiç endişelenme canım hissetmeye başladığımdan beri bir gün olsa 3 gün olmadı 20.haftaya girdiğimde artık düzene girer dedim 4 gün olmadı şimdi 22.haftadayım hergün hareket var ama birgün çoksa bir gün az genelde hafta sonları ve hafta başları hareket azalıyor gibi geldi bana büyüme atakları olup uyuyor mu bilemedim babası bol bol konuşsun 4 gün hareket etmediğinde eşim gelip karnımı sevdi konuştu öyle başladı erkek sesleri biraz daha kalın olduğu için onları duyma ihtimali daha yüksek oluyor muş tepki veriyorlar mış doktorum falan ölçülerini sekreterine söylerken rahatsız oldu ultrason sırasında kulağını kapattı 😄😄
bisenorita Yaa öyle mi içim rahatladı biraz ya çok sağolun zaten 20.haftalar hareket takibi için çok erken oluyormuş ama işte içimiz rahat etmiyor hep iyi olduklarını bilelim istiyoruz , bir de babası konuşsun bakalım küçük hanımla belki hareketlenir :)