6 ayda 3.alerji atağımdayım .Alerji doktorum alerjim tuttuğunda içebileyim diye zyrtec vermişti onu içiyorum .Her akşam nburun yıkama yapıyorum ilacıyla beraber nazal yıkama kiti olarak geçiyo eczanelerde.yine alerji doktorumun verdiği rinoclenil burun spreyini kullanıyorum günde iki kere ama en çok fayda eden nebülizatör kullanmak oldu bende. İçine normal eczaneden aldığınız serumu koyup kullanıyorum.Kadın doğum doktorum da Zyrtec içebilirsin demişti zaten.