nnarcissus Kızlar dpo kaç sizce bu testlere göre ben pek anlamıyorum. Bugün gebelik testi yaptım negatif çıktı. https://hizliresim.com/kb0f100
guzelanne2 nnarcissus 19 yumurtlama 20 çatlama gibi duruyor sayarsakta 21 dpo 1.dpo 10 sanırım ama 20 si mi çatlama 21 mi tam karar veremedim
mutluuuannemmm nnarcissus canım 21 de çatlama olmuş daha erken dp9 dasın 12 de test yap 6-10 arası tutunma oluşuyor kana geçip idrara geçmeside bi süre dersek 12 de belli olur geç döllenme olmazsa
guzelanne2 nnarcissus o zaman 21 çatlama 22 dpo 1. Dpo 9 dasın canım ben dpo 8 de innovita test ile 9.36 hcg ile öğrendim test yapsan çıkar inşallah