isabellaswan merhaba herkese 28. haftamdayım genital ve koltuk altımda hamile kaldıktan sonra kararmalar oldu şimdi yaz da geliyor cidden çok rahatsız oluyorum geçici mi bu size de oldu mu
benik isabellaswan offf hiç sorma bendede 37 haftalık oldum hayla geçmedi birde bu yaşta kararmayla uğraşacaz ssjjsjs
Nidaanur isabellaswan ilk doğumumdan sonra geçmişti kararmalar. Tabi geçmesi 6 ayı buluyor. Şimdi ikinciye hamileyim yine kararma oldu🙁
irmb isabellaswan ilk gebeliğimde de aynı kararma oldu genital koltuk altı ve meme uçu 7 sene sonra 2. Hamileyim cinsiyetleride farklı ilk kızım olduğu için herkes kızda böyle oluyor dediler ama şimdi oğluma hamileyim yine aynı yerler karardı açılıyor ama illa bir tık koyuluk gene de kalıyor