rmy1 Kızlar 13+5 im yaklaşık bir haftadır yürüdükçe sol popoma ağrı giriyor bıçak saplanır gibi benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu nasıl geçti
hdyeycll_ rmy1 Canım ben şuan 18+2 deyim ama benimde o haftalardan beri var siyatik oluyormuş genelde hamilelerde ver genelde sol tarafda oluyormuş bende çok çekiyorum maalesef çekiyoruz bunu 🥲
Buseea0279 rmy1 bende de var canım herkeste oluyormuş bende sormuştum hatta maalesef hala ara ara oluyor Sade soda önerenler oldu içiyorum
rmy1 hdyeycll_ yani daha çok erken değil mi şaşırdım kaldım bende ağrıyınca sanki içimde büyük bir bebek vardı baskı yapıyor şimdiden böyle ağrıyorsa ay
semahayall rmy1 bende 7. Haftada başlamıştı , magnezyum kullanmaya başladıktan sonra geçti çok şükür , em nefret ettiğim şey siyatik ağrısı , hayat kalitesini çok etkiliyor insanın
BKZ Benim de oldu üç gün üst üste sıcak su torbası koydum yoga pilates yaptım YouTube da siyatik videoları var onu yaptım geçti
feyzaciim rmy1 canım bana da oldu 10-15 gün sürdü çok şükür sonra kendiliğinden geçti berbattı. Magnezyum kullanıyorum ben belki faydası olmuştur