gamzeznc Taze annelerim nasılsınız 🥹🥰🩷 suan 5+5 teyiz keseyi gördük 8 Mayıs randevum var Allah’ın izni ile embriyo görürmüyüz 8 Mayıs belki kalp atışı olmaz ama
busbus41 gamzeznc biz 7+3 de kalp atışı duyduk 6 haftalıkken de keseyi net gördük 4+3 haftalikken ultrasonda göremedik alttan muayne de gördük