elifcinarr selinyalcinkaya27 benimdd gebelikte başladı, yani sizinki normal otururken veya uzanırken de oluyor muydu yoksa hareket halindeyken mi oluyordu sadece. Benimde gün içinde 155 160 lara çıkıyor da ondan dolayı merek ediyorum
Sssssyyyy elifcinarr sürekli mi oluyor o kadar yükselince kendinizi kötü hissetmiyor musunuz. Benimde sürekli çarpıntım var
elifcinarr Sssssyyyy pek farkında olmuyorum ben aslında, genellikle ayaktayken veya bir iş vs yapınca oluyor yani hissediyorum evet ama öyle 150 olacak kadar kendimi kötü hissetmiyorum. Akıllı saatimden baktığımda görüyorum. Sizde nasıl oluyor
elifcinarr Sssssyyyy tansiyonunuzla alakalı da olabilir gebelikte tansiyon düşüklüğü çok oluyormuş çünkü, bu yüzden de kalp atışı daha da hızlanıyor
Sssssyyyy elifcinarr ama ben en ufak çarpıntı hissediyorum sizin gibi değilim siz hissetmiyormuşsunuz benim hayatımı çok etkiliyor
elifcinarr Sssssyyyy yya Allah yardımcınız olsun :( yani yaşamadım ama eminim çok zor oluyordur sizin içim
gizemli00 selinyalcinkaya27 kan ilaci kullaniyorsaniz oda yapar arada durduk yere benimde kalp atışım yükseliyor nefes alamıyorum 110 nün üstünde olutor en yüksek 145 idi yarın doktoruma gidersem soyliyecegim bu durumu ama tansiyonum normal oluyor ve o kalp atışım yükselince burnumda kaniyor