nilpa Kızlar ben ilk doğumumda 20 kilo aldım şuan dikkat etmeye çalışıyorum ama hem çoçuk hem kendim için az kiloyla başlamam lazım nasıl yapcaz bu işi 🥶 16 haftada şuan 3 kilo aldım bile. Hareket ediyorum sürekli
ayox nilpa bende 16haftalik 5kiloya yakın aldım ya biraz canım sıkıldı dikkat etmeye çalışıyorum bende ama hareket yok riskli gebeyim çünkü ilk dogumumda 22kilo almıştı bunda nolucak bilemiyorum🥴
allyslife nilpa ben de 16+2′deyim henüz kilo almadım, gebeliğimin ilk trimesteri çok zordu 80′le gebeliği öğrendim, 71′e düştüm kusmaktan maalesef. 9 Marttan beri sabit kilom 71′im. Bakalım sonraso nasıl olacak, minimum kilo ile bitirmek sitiyorum
nilpa pamuksekeer aşırı birşeyde tüketmiyroum . Normal insan gbi 3 öğün yiyorum su içsek yarıcak galiba ödemli halim çok kötüydü o yüzden canm birşey istesede yemiyorum
dalyaluna35 2.5 kg aldım hamile kaldığımdan bu yana, bunu da yatmama bağlıyorum dusuk riskim var diye 10 gundur yatıyorum progestan almaktan her tarafım odem oldu
ayox Benim serklajim var 11.haftada atıldı.oncesinde bı kaybım vardı çünkü o sebeple önlem için ama çok ayakta kalmamaya yemek dışında iş yapmamaya çalışıyorum fırsat buldukça da yatıyorum ama bu seferde kilo kaçınılmaz..diyetisyenle mi devam etsem bilemedim
uzuncab nilpa fıstık 4. Aya kadar normal yediğimiz besinler bebişe enerji vermeye yetiyormuş. İştahımda artmamıştı normalde de çok yemek yiyen biri değilim öğünler dışında. Öyle koruyabildim. Sonrasında iştahım açıldı tabii😬😬
yarenurh bebee1 yani bende bilmiyorum ki çok iştahsız biriydim ben aslında ama hamilelik değiştirdi birazcık 😅😅 meyve çok fazla yiyorum belki onun etkisidir